Wysyłka/zwrot

 

Wysyłamy produkty, tak szybko, jak to jest możliwe. Większość produktów mamy na stanie i wysyłka odbywa sie do 24h po zaksięgowaniu wpłaty w dni robocze. Jesli produkt nie jest na stanie magazynowym, przeważnie doszywamy go w ciągu 2-3 dni roboczych. Maksymalny czas oczekiwania to wysyłka w ciągu 14 dni od otrzymania przelewu. W szczególnych przypadkach zastrzegamy sobie wysyłkę w późniejszym terminie. Prosimy zwrócić uwagę na stan przesyłki przy jej odbiorze. Ewentualne wątpliwości dotyczące stanu przesyłki prosimy o zgłoszenie kurierowi. Jeżeli napotkają państwo na jakiekolwiek trudności, prosimy o kontakt ze sklepem.

Paczkomat – 10zł – prosimy w uwagach o podanie adresu lub nr Paczkomatu ( http://paczkomaty.pl/pl/dla-ciebie/znajdz-paczkomat )

Kurier DPD – 15zł

Kurier DPD pobranie – 20zł

Paczka Poczta Polska Priorytet- 13zł

Wysyłka za granicę- Istnieje możliwość wysyłki poza granice Polski.

Kosz wysyłki:
POCZTA EUROPA (1 rzecz)|20zł
POCZTA EUROPA (2 rzeczy)|35zł
POCZTA EUROPA (3-4 rzeczy)|50zł
KURIER EUROPA |90zł
POCZTA POZA EUROPE (1 rzecz)|25zł
POCZTA POZA EUROPE (2 rzeczy)|40zł
POCZTA POZA EUROPE (3-4 rzeczy)|60zł

Odbiór osobisty w siedzibie firmy tylko po wcześniejszym ustaleniu mailowym (kontakt@fi-fi.pl) lub telefonicznym (Tel.604855544)

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 10 DNI NA ZWROT

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:

- produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony

- zwracana rzecz nie nosi śladów mierzenia (pudru, podkładu)

- produkt ma nieoderwane metki, etykiety

- do zwracanego produktu dołączony jest paragon/fv oraz wypełniony formularz zwrotu

Zwrotowi nie podlegają:
Towar o indywidualnych właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez nim zamówieniu – np brak zamka, inna kolorystyka, alternatywne wymiary.

W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

W przypadku płatności PayPal lub karta kredytową, zwrot następuje automatycznie  na konto PayPal lub na kartę kredytową.